Kosaram

Ügyfélszolgálat: +36-30-14-14-756

Ingyenes szállítás 20000Ft felett, alatta 1350Ft

Gyakori Kérdések

[vc_row css=”.vc_custom_1559406481943{margin-top: 20px !important;}”][vc_column width=”1/2″][kapee_heading title_tag=”h4″ title_align=”left” title_separator=”underline” title=”ÜGYFÉLSZOLGÁLAT”][kapee_accordion style=”pills” icon=”plus” active_tab=”1″ toggle=””][vc_tta_section title=”Milyen módon tudok kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal?” tab_id=”1595019980222-6e0d18dd-5a93″][vc_column_text]Ügyfélszolgálati munkatársaink elérhetőek a (06) 30 123 45 67-es telefonszámon, valamint a ugyfelszolgalat@umma.hu e-mail címen.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Milyen órákban léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?” tab_id=”1559404497914-9576fa4d-7368″][vc_column_text]Az Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 09:00-15:00 óra között érhető el.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Az ügyfélszolgálaton keresztül adhatok le megrendelést?” tab_id=”1559404497963-4b60b8d6-191a”][vc_column_text]Az Ügyfélszolgálati munkatársnak nincs lehetősége rendelést felvenni más nevében. A megrendeléseket csak elektronikus úton, a www.umma.hu honlapon végig vitt vásárlási folyamaton keresztül tudunk elfogadni.[/vc_column_text][/vc_tta_section][/kapee_accordion][/vc_column][vc_column width=”1/2″][kapee_heading title_tag=”h4″ title_align=”left” title_separator=”underline” title=”TECHNIKAI PROBLÉMÁK”][kapee_accordion style=”pills” icon=”plus” active_tab=”3″ toggle=””][vc_tta_section title=”Nem tudok bejelentkezni a felhasználói fiókomba. Mit csináljak?” tab_id=”1559405869276-905c01f7-3704″][vc_column_text]Az egyik leggyakoribb hibaforrás ilyen esetben a hibásan megadott e-mail cím vagy jelszó. Amennyiben elfelejtetted a jelszavad, úgy kérjük kattints a bejelentkező oldalon az elfelejtett jelszóra. Az új, véletlenszerűen generált jelszó kiküldésre kerül a megadott e-mail címre. Ha, az új jleszóval sem sikerül bejelentkezni, úgy kérjük vedd fel a kapcsolatot velünk, biztosan tudunk majd segíteni :)[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Szeretném törölni a fiókomat. Hogy csináljam?” tab_id=”1559405869357-fa7e1333-b4bb”][vc_column_text]A felhasználói fiók törlése céljából, vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálati munkatársunkkal a (06) 30 123 45 67-es telefonszámon, vagy a ugyfelszolgalat@umma.hu e-mail címen.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Nem kapok e-mailt az umma.hu-tól, pedig feliratkoztam hírlevélre. Mit csináljak?” tab_id=”1559405869436-016a6d7c-b0ff”][vc_column_text]Ellenőrizd, hogy az e-mailek nem-e kerültek véletlenül a levélszemét mappába – SPAM. Nézd meg, hogy a felhasználói fiókodban helyesen adtad meg e-mail címed. Amennyiben az e-mail címed helyes és az üzenetek nincsenek a levélszemét mappában, úgy kérünk vedd fel a kapcsolatot velünk, biztosan tudunk majd segíteni.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Hogyan lehet leiratkozni a hírlevélről?” tab_id=”1559405869499-cd8ae077-063b”][vc_column_text]Minden hírlevélben található egy hivatkozás a lemondáshoz. Természetesen bármikor jelezheted a leíratkozási kérelmedet a ugyfelszolgalat@umma.hu e-mail címre is.[/vc_column_text][/vc_tta_section][/kapee_accordion][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1559406481943{margin-top: 20px !important;}”][vc_column width=”1/2″][kapee_heading title_tag=”h4″ title_align=”left” title_separator=”underline” title=”TERMÉK”][kapee_accordion style=”pills” icon=”plus” active_tab=”1″ toggle=””][vc_tta_section title=”Lehet olyan terméket rendelni ami már nincs raktáron?” tab_id=”1595019130290-6a1d57fa-a709″][vc_column_text]Amennyiben olyan terméket szeretnél, ami már ki lett árusítva, úgy kérjük írj a ugyfelszolgalat@umma.hu e-mail címre és a munkatársunk ellenőrzi, hogy van-e lehetőség a termék megrendelésére[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Hogy lehet a leggyorsabban megtalálni a keresett terméket?” tab_id=”1595019130318-b870103a-93de”][vc_column_text]

  • Használd a keresőt az oldal tetején. A keresőben termékre, kategóriára és márkára is kereshetsz.
  • Válaszd ki a főoldalon a megfelelő kategóriát és a kategóriákon belüli szűrőket.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][/kapee_accordion][/vc_column][vc_column width=”1/2″][kapee_heading title_tag=”h4″ title_align=”left” title_separator=”underline” title=”MEGRENDELÉS”][kapee_accordion style=”pills” icon=”plus” active_tab=”3″ toggle=””][vc_tta_section title=”A megrendelés leadásához regisztrálnom kell?” tab_id=”1595019130437-0b6b02fd-91f3″][vc_column_text]Nem kötelező. A megrendelést le lehet adni regisztráció és felhasználói fiók nyitása nélkül is. A többi rendeléssel együtt, a szokásos módon kerül majd teljesítésre, viszont ilyen esetben nem lesz lehetőséged ellenőrízni a rendelés státuszát, a csomag helyzetét, a rendeléseid történetét, részt venni nyereményjátékokban és különleges kedvezményakciókban.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Kérhetem a kiszállítást más címre, mint amit megadtam a felhasználói fiókomban?” tab_id=”1595019130470-7aeb48c8-ce84″][vc_column_text]A megrendelést a rendelési folyamat során megadott bármilyen címre ki tudjuk szállítani. A szállítási információknál adhatsz meg új szállítási címet.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”A megrendelés leadása után változtathatok még rajta?” tab_id=”1595019130504-9f0ee5ae-eebb”][vc_column_text]Vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal. Munkatársunk ellenőrzi, hogy milyen állapotban van a rendelésed és tájékoztat a változtatási lehetőségekről.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Törölhetem a már leadott megrendelésem?” tab_id=”1595019130535-847690c7-72a6″][vc_column_text]Kérjük, vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal a ugyfelszolgalat@umma.hu e-mail címen, vagy a (06) 30 123 45 67 telefonszámon. Munkatársunk ellnőrzi, hogy milyen állapotban van a rendelés és tájékoztat a törlési lehetőségekről.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”A megvásárolt terméket ki lehet cserélni?” tab_id=”1595019796049-c4e3eefd-a7ab”][vc_column_text]Az Umma.hu webáruházban nincs lehetőség cserére. Amennyiben másik méretet vagy színt szeretnél, a nem megfelelő terméket vissza kell küldeni visszáruként (szerződéstől történő elállás) és egy új, ettől független rendelést leadni a kívánt méretre vagy színre.[/vc_column_text][/vc_tta_section][/kapee_accordion][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1559406481943{margin-top: 20px !important;}”][vc_column width=”1/2″][kapee_heading title_tag=”h4″ title_align=”left” title_separator=”underline” title=”A MEGRENDELÉS SZÁLLÍTÁSA ÉS KÉZBESÍTÉSE”][kapee_accordion style=”pills” icon=”plus” active_tab=”1″ toggle=””][vc_tta_section title=”Mennyi a szállítási költség?” tab_id=”1595020085143-31ec3f23-9b8f”][vc_column_text]A 15000 Ft-ot meghaladó rendelések kiszállítása ingyenes. Amennyiben a megrendelésed értéke nem haladja meg a 15000 Ft értékhatárt, úgy a szállítási költség 1100 Ft lesz. A szállítási költséget hozzászámoljuk a megrendelés értékéhez. Ha utánvéttel fizetsz, az utánvét kezelési költsége felszámításra kerül, melynek összege 350 Ft.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Milyen gyorsan külditek ki az árut?” tab_id=”1595020085188-574f2590-bf4c”][vc_column_text]

  • VÁRHATÓ SZÁLLÍTÁSI IDŐK: 24 órán belüli (1 munkanap) szállítás magyarországi címre
    A MUNKANAPOKON (HÉTFŐTŐL-PÉNTEKIG) LEADOTT RENDELÉSEK ESETÉN:
    A 14:00 óráig leadott és feldolgozott rendeléseket aznap kiküldjük és várhatóan 1-2 munkanapon belül kézbesítjük a rendelésben megadott szállítási címre.
    HÉTVÉGÉN ÉS ÜNNEPNAPOKON LEADOTT RENDELÉSEK ESETÉN:
    A rendeléseket a legközelebbi munkanapon dolgozzuk fel és a kézbesítés 1-2 munkanapon belül várható.
    PÉLDÁK:
    Ha egy rendelés szerdán 13:00 óráig lett leadva, úgy a csomag várhatóan csütörtökön kerül kézbesítésre.
    Ha egy rendelés szerdán 16:00 órakor lett leadva, úgy a csomag várhatóan pénteken kerül kézbesítésre.
    Ha egy rendelés szombaton vagy vasárnap lett leadva, úgy a csomag várhatóan kedden kerül kézbesítésre.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Hány óráig kell leadnom a megrendelést? Hogy még aznap el legyen küldve?” tab_id=”1595020280723-20e2a60e-426b”][vc_column_text]Amennyiben 14 óráig leadásra kerül a rendelés, úgy a szállítást még aznap elindítjuk.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Honnan fogom tudni, hogy a megrendelés el lett küldve?” tab_id=”1595020350354-c06eaf4f-e039″][vc_column_text]A megrendelés aktuális státuszáról a felhasználói fiókban (csak regisztrált vásárlóinknál) találhatsz információt. Ezenkívül e-mailben is értesíteni fogunk a megrendelés aktuális helyzetéről.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Hétvégén is átvehetem a küldeményt?” tab_id=”1595020393260-c9d9f960-d9de”][vc_column_text]Jelenleg csak munkanapokon van lehetőség a csomag átvételére. A csomagszállító cégek, csak munkanapokon szállítanak házhoz.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Mit csináljak, ha a futár sérült csomagot kézbesített és nem lett felvéve kárjelentés?” tab_id=”1595020450785-64e049d7-ddc6″][vc_column_text]Ebben az esetben a szállítás közben megsérült termék reklamációja nehéz, de nem lehetetlen feladat. Amennyiben a csomag előzetes átnézées nélkül lett átvéve, úgy a lehető leghamarabb fel kell venni a kapcsolatot a futárcéggel és kérni a kárbejelentés felvételét. A GLS futárszolgálat elérhetősége:0618020265. Mikor megérkezik a futár, vele együtt kell kitölteni az űrlapot, minden részletre kiterjedően. Figyeljünk arra, hogy a dokumentumon minden adatot a valóságnak megflelően adjunk meg. Fontos, hogy a termék a kárbejelentés felvételénél pontosan ugyanúgy legyen becsomagolva ahogyan átvettük először a futártól. Ez kiemelten fontos később a reklamáció pozitív elbírálásához.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Lehet a csomag kézbesítését későbbi időpontra kérni?” tab_id=”1595020651461-f9d5934d-0b71″][vc_column_text]Természetesen van erre lehetőség, de csak addig a pillanatig, amíg a megrendelés össze nem lett készítve és át nem lett adva a futárszolgálatnak. Ha a megrendelés még előkészítési fázisban van, úgy kérjük vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, esetleg a megrendelés leadásakor a megjegyzésekhez írd be a kért szállítási időt. A megrendelés kiküldését legfeljebb 7 nappal tudjuk meghosszabítani.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”A futár kapcsolatba fog velem lépni a kézbesítés előtt?” tab_id=”1595020725852-9df72845-be2e”][vc_column_text]A futároknak nem kötelességük a címzettel egyeztetni a kézbesítés előtt, ezért mi sem tudjuk ezt garantálni. Igazából ez egyéni hozzáállás minden szállítócégnél, de tapasztalatból mondhatjuk, hogy a futár általában telefonál a címzettnek a szállítás előtt (általában már a reggeli órákban). A GLS futárszolgálat e-mail értesítést fog küldeni a futár várható érkezéséről.[/vc_column_text][/vc_tta_section][/kapee_accordion][/vc_column][vc_column width=”1/2″][kapee_heading title_tag=”h4″ title_align=”left” title_separator=”underline” title=”VISSZÁRU ÉS REKLAMÁCIÓ”][kapee_accordion style=”pills” icon=”plus” active_tab=”3″ toggle=””][vc_tta_section title=”Mennyi ideig tart a reklamációm elbírálása?” tab_id=”1595020085302-fbd2aace-fe2e”][vc_column_text]A reklamációkat azonnal elbírálásra küldjük és a termék átvételétől számítva, 14 napon belül az elbírálásra is kerülnek.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Mi a termék visszaküldés menete?” tab_id=”1610735336800-f4fc8e64-593d”][vc_column_text]Ha vissza szeretnél küldeni megvásárolt terméket hozzánk az alábbi lépéseket kell tenned:

Töltsd le a visszáru nyilatkozatot. Ezen tüntesd fel az általunk emailben megküldött számlának a számát, a megrendelés számát, add meg a neved elérhetőséged és a számlaszámod, ahova a termék vételárát vissza tudjuk utalni.

A táblázatban csak azt a termék adatait add meg, amit visszaküldesz nekünk.

Az alján ne felejtsd el aláírni, mert ez egyben az elállási nyilatkozatod. is.

A terméket eredeti állapotában megőrízve, küldd el nekünk a 2120 Dunakeszi, Fóti út 69 címre UMMA.HU-nak címezve. A csomagon tüntesd fel ügyfélszolgálatunk telefonszámát:: +3630-14-14-756 A csomag beérkezése után a lehető leghamarabb, maximum 14 napon belül a megadott számlaszámra átutaljuk a visszaküldött termék(ek) vételárát.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Milyen módon kapom meg a visszaküldött termék ellenértékét?” tab_id=”1595020085345-13eb3094-283b”][vc_column_text]Add meg a számlaszámod a visszáru űrlapon és a visszáru ellenértékét a raktárbavételtől számítva 14 napon belül visszautaljuk.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Mennyi idő alatt kerül feldolgozásra a visszáru?” tab_id=”1595020085392-c709856a-5026″][vc_column_text]A hatályos törvényekkel és jogszabályokkal egyetértésben, a visszáru ellenértékének a visszatérítése 5-14 napon belül kerül teljesítésre.[/vc_column_text][/vc_tta_section][/kapee_accordion][/vc_column][/vc_row]

14 nap a termék visszaküldésre
Eredetiség garancia

Minden termék eredeti, új, márkás

Biztonságos fizetés

Barion / MasterCard / Visa

[]
×
Add meg az email címed a kosárba rakáshoz

Nem köszi! Csak rakd a kosaramba *ennek megadásával el tudjuk menteni kosarad tartalmát