Kosaram

Ügyfélszolgálat: +36-30-14-14-756

Ingyenes szállítás 20000Ft felett, alatta 1350Ft

A legtöbbet feltett kérdések megválaszolva

Gyakori kérdések

Ügyfélszolgálati munkatársaink elérhetőek a (06) 30 1414-756-es telefonszámon, valamint a ugyfelszolgalat@umma.hu e-mail címen.

Az Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 09:00-15:00 óra között érhető el. Ezeken az időpontokon kívül feltett kérdésekre a következő munkanap tudunk válaszolni.

Az Ügyfélszolgálati munkatársnak nincs lehetősége rendelést felvenni más nevében. A megrendeléseket csak elektronikus úton, a umma.hu honlapon végig vitt vásárlási folyamaton keresztül tudunk elfogadni

Az egyik leggyakoribb hibaforrás ilyen esetben a hibásan megadott e-mail cím vagy jelszó. Amennyiben elfelejtetted a jelszavad, úgy kérjük kattints a bejelentkező oldalon az elfelejtett jelszóra. Az új, véletlenszerűen generált jelszó kiküldésre kerül a megadott e-mail címre. Ha, az új jleszóval sem sikerül bejelentkezni, úgy kérjük vedd fel a kapcsolatot velünk, biztosan tudunk majd segíteni 🙂

A felhasználói fiók törlése céljából, vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálati munkatársunkkal a (06) 30 1414756-es telefonszámon, vagy a ugyfelszolgalat@umma.hu e-mail címen.

Amennyiben olyan terméket szeretnél, ami már ki lett árusítva, úgy kérjük írj a ugyfelszolgalat@umma.hu e-mail címre és a munkatársunk ellenőrzi, hogy van-e lehetőség a termék megrendelésére

  • Használd a keresőt az oldal tetején. A keresőben termékre, kategóriára és márkára is kereshetsz.
  • Válaszd ki a főoldalon a megfelelő kategóriát és a kategóriákon belüli szűrőket.

Nem kötelező. A megrendelést le lehet adni regisztráció és felhasználói fiók nyitása nélkül is. A többi rendeléssel együtt, a szokásos módon kerül majd teljesítésre, viszont ilyen esetben nem lesz lehetőséged ellenőrízni a rendelés státuszát, a csomag helyzetét, a rendeléseid történetét, részt venni nyereményjátékokban és különleges kedvezményakciókban

A megrendelést a rendelési folyamat során megadott bármilyen címre ki tudjuk szállítani. A szállítási információknál adhatsz meg új szállítási címet.

Vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal. Munkatársunk ellenőrzi, hogy milyen állapotban van a rendelésed és tájékoztat a változtatási lehetőségekről. Figyelj arra, hogy gyorsak vagyunk, a rendelésed legkésőbb a rendelést követő munkanapon el is küldjük neked.

Kérjük, vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal a ugyfelszolgalat@umma.hu e-mail címen, vagy a (06) 30 1414-756 telefonszámon. Munkatársunk ellnőrzi, hogy milyen állapotban van a rendelés és tájékoztat a törlési lehetőségekről.

Az Umma.hu webáruházban ha cserélnél, akkor az alábbi lépések megtételével tudsz cserélni. Amennyiben másik méretet, színt vagy terméket szeretnél, a nem megfelelő terméket visszaküldöd visszáruként (szerződéstől történő elállás) és egy új, ettől független rendelést leadsz a kívánt méretre, színre vagy termékre. A rendelés megjegyzésében tüntesd fel, hogy cserélni szeretnél. Ekkor az új rendelést nem fogjuk egyből elküldeni, hanem megvárjuk a nem megfelelő termék visszaküldését és bekompenzáljuk a visszaküldött termék vételárát az új rendelésedben.

A 18000 Ft-ot meghaladó rendelések kiszállítása ingyenes. Amennyiben a megrendelésed értéke nem haladja meg a 18000 Ft értékhatárt, úgy a szállítási költség 1250 Ft lesz. A szállítási költséget hozzászámoljuk a megrendelés értékéhez. Ha utánvéttel fizetsz, az utánvét kezelési költsége felszámításra kerül, melynek összege 350 Ft.

  • VÁRHATÓ SZÁLLÍTÁSI IDŐK: 24 órán belüli (1 munkanap) szállítás magyarországi címre
    A MUNKANAPOKON (HÉTFŐTŐL-PÉNTEKIG) LEADOTT RENDELÉSEK ESETÉN:
    A 13:00 óráig leadott és feldolgozott rendeléseket aznap kiküldjük és várhatóan 1-2 munkanapon belül kézbesítjük a rendelésben megadott szállítási címre.
    HÉTVÉGÉN ÉS ÜNNEPNAPOKON LEADOTT RENDELÉSEK ESETÉN:
    A rendeléseket a legközelebbi munkanapon dolgozzuk fel és a kézbesítés 1-2 munkanapon belül várható.
    PÉLDÁK:
    Ha egy rendelés szerdán 13:00 óráig lett leadva, úgy a csomag várhatóan csütörtökön kerül kézbesítésre.
    Ha egy rendelés szerdán 16:00 órakor lett leadva, úgy a csomag várhatóan pénteken kerül kézbesítésre.
    Ha egy rendelés szombaton vagy vasárnap lett leadva, úgy a csomag várhatóan kedden kerül kézbesítésre.

Amennyiben 12 óráig leadásra kerül a rendelés, úgy a szállítást még aznap elindítjuk.

Erre nincs lehetőség. Amikor ez a lehetőség elérhető, akkor a rendelésnél ki lehet választani a Személyes átvétel opciót.

A megrendelés aktuális státuszáról a felhasználói fiókban (csak regisztrált vásárlóinknál) találhatsz információt. Ezenkívül e-mailben is értesíteni fogunk a megrendelés aktuális helyzetéről. A GLS futárszolgálat email értesítőt küld a csomag feladásáról.

Jelenleg csak munkanapokon van lehetőség a csomag átvételére. A csomagszállító cégek, csak munkanapokon szállítanak házhoz. Egyes csomagpontokon és GLS csomagautomatákban, ha a csomagpont hétvégén nyitva tart, akkor van lehetőség a csomag hétvégi átvételére.

Ebben az esetben a szállítás közben megsérült termék reklamációja nehéz, de nem lehetetlen feladat. Amennyiben a csomag előzetes átnézées nélkül lett átvéve, úgy a lehető leghamarabb fel kell venni a kapcsolatot a futárcéggel és kérni a kárbejelentés felvételét. A GLS futárszolgálat elérhetősége:0618020265. Mikor megérkezik a futár, vele együtt kell kitölteni az űrlapot, minden részletre kiterjedően. Figyeljünk arra, hogy a dokumentumon minden adatot a valóságnak megflelően adjunk meg. Fontos, hogy a termék a kárbejelentés felvételénél pontosan ugyanúgy legyen becsomagolva ahogyan átvettük először a futártól. Ez kiemelten fontos később a reklamáció pozitív elbírálásához.

Természetesen van erre lehetőség, de csak addig a pillanatig, amíg a megrendelés össze nem lett készítve és át nem lett adva a futárszolgálatnak. Ha a megrendelés még előkészítési fázisban van, úgy kérjük vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, esetleg a megrendelés leadásakor a megjegyzésekhez írd be a kért szállítási időt. A megrendelés kiküldését legfeljebb 7 nappal tudjuk meghosszabítani, abban az esetben, ha a rendelés bankkártyával, vagy előreutalással ki lett egyenlítve.

A futároknak nem kötelességük a címzettel egyeztetni a kézbesítés előtt, ezért mi sem tudjuk ezt garantálni. Igazából ez egyéni hozzáállás minden szállítócégnél, de tapasztalatból mondhatjuk, hogy a futár általában telefonál a címzettnek a szállítás előtt (általában már a reggeli órákban). A GLS futárszolgálat e-mail értesítést fog küldeni a futár várható érkezéséről.

A reklamációkat azonnal elbírálásra küldjük és a termék átvételétől számítva, 14 napon belül az elbírálásra is kerülnek.

Ha vissza szeretnél küldeni megvásárolt terméket hozzánk az alábbi lépéseket kell tenned: Töltsd le a visszáru nyilatkozatot. Ezen tüntesd fel az általunk emailben megküldött számlának a számát, a megrendelés számát, add meg a neved elérhetőséged és a számlaszámod, ahova a termék vételárát vissza tudjuk utalni. A táblázatban csak annak a terméknek az adatait add meg, amit visszaküldesz nekünk. Az alján ne felejtsd el aláírni, mert ez egyben az elállási nyilatkozatod. is. A visszaküldési kódot a termék táblázat alatt találod, pl 1: túl kicsi, 2: túl nagy stb. A terméket eredeti állapotában megőrízve, küldd el nekünk a 2120 Dunakeszi, Fóti út 69 címre UMMA.HU-nak címezve. A csomagon tüntesd fel ügyfélszolgálatunk telefonszámát:: +3630-14-14-756 A csomag beérkezése után a lehető leghamarabb, maximum 14 napon belül a megadott számlaszámra átutaljuk a visszaküldött termék(ek) vételárát.

Add meg a számlaszámod a visszáru űrlapon (elállási nyilatkozat) és a visszáru ellenértékét a raktárbavételtől számítva 14 napon belül visszautaljuk.

A hatályos törvényekkel és jogszabályokkal egyetértésben, a visszáru ellenértékének a visszatérítése 5-14 napon belül kerül teljesítésre.

Nem találtad a választ a kérdésedre?

Lépj kapcsolatba velünk

14 nap a termék visszaküldésre
Eredetiség garancia

Minden termék eredeti, új, márkás

Biztonságos fizetés

Barion / MasterCard / Visa

[]
×
Add meg az email címed a kosárba rakáshoz

Nem köszi! Csak rakd a kosaramba *ennek megadásával el tudjuk menteni kosarad tartalmát