Kosaram

Ügyfélszolgálat: +36-30-14-14-756

Ingyenes szállítás 20000Ft felett, alatta 1350Ft

s.Oliver márka története és márkái

Az s.Oliver márkát Bernd Frierer alapította 1969-ben. Mára Európa vezető divatmárkájává vált. 

A vállalat, egy kis 25 négyzetméteres würzburgi üzlettel kezdte meg működését. A neve a Sir Oliver-ből ered,  Charles Dickens Twist Oliver műve alapján, akkoriban a Sir elnevezés, mai szóhasználattal menőnek számított. Az 1970-es években a helyi ruházati beszállítók nem tudtak folyamatos ellátást biztosítani a fashion üzletek számára, ezért Bernd Freier indiából szerezte be a termékeit. 1978-ban a 4711 kölni gyártója levédette a Sir elnevezést, ezért a Sir Oliver nevet váltott, így lett a ma is ismert s.Oliver.

s.Oliver márka története és márkái

1987-ben az s.Oliver megvásárolt Chicagoban egy farmergyártó céget és Knockout névet újraindította a gyártást. 1993-ban a Chaloc GMBH megalapította gyárát, melyet ma a comma márkaként ismerjük. A csoport ma több mint 7800 embert foglalkoztat. Központjukat 2009-ben adták át, Rottendorfban található. Innen terítik az árukat a világ minden táján megtalálható üzleteikbe. Naponta 400000 termék hagyja el a raktárbázist. A teljes tervezési folyamatot is innen irányítják. A cégcsoport bevételei 1995 és 2007 között  megnégyszereződtek. A kis pici üzletből ma már Európa 20 legnagyobb márkája között tartják számon. A vállalat márkái az s.Oliver Red Label, az s.Oliver Black Label és a Q/S designed by, emellett a vállalat portfóliójához tartozik a Triangle, a comma és a Liebeskind Berlin márka is. Németországban a márka 95%-os ismertségnek örvend. Fedőmárkaként különböző életstílusokat egyesít. Ezek az s.Oliver Red Label és az s.Oliver Black Label márkákban jutnak kifejezésre, és havonta változó kollekciókkal jelentkeznek.

s.Oliver Red Label
A márka a stílus, a minôség, a fazon és az ár tekintetében mindig megfelelô választás. Ôszinte és stílusos, minden élethelyzetre megfelelô. Az egész család számára divatos és kényelmes megoldásokat kínál, a hétköznapok minden elvárását teljesíti. Laza, hiteles,
könnyen kombinálható, modern, színes és sportos. Természetes anyagok felhasználásával, egyedi részletmegoldásokkal készül.

 

s.Oliver márka története és márkái

s.Oliver Black Label
A márka az alkalmi és üzleti divat széles spektrumát kínálja. Elegáns módon kombinálja a luxusanyagokat és a klasszikus szabásokat az s.Oliverre jellemzô kényelmes viselettel. A modellek elegáns színvilágában a semleges tónusokat ízlésesen egészítik ki a hangsúlyosabb színakcentusok. A márka értékes, modern divatot kínál, de közben mindig egyszerû marad.

s.Oliver márka története és márkái

A comma márkavilága
Párizs, London, New York – a comma a nagy világvárosok divatjának letéteményese. Üzleti öltözet, mindennapi összeállítások vagy ünnepélyes megjelenés – a márka elbűvölően nőies divatot kínál minden alkalomra, különleges hatást garantálva. Az évente tizenkét kollekció nyújt folyamatos inspirációt az igényes nők számára. Fókusz árfekvés ajánlott eladási ár: 12590Ft – 122990 Ft

comma – Modern Business
Üzleti öltözet, mindennapi összeállítások vagy ünnepélyes megjelenés – a sokszínű választék nőies szabású, minőségi anyagokból áll. A klasszikus blézerek és blúzok mellett friss színű bőrdzsekiket és kabátokat is tartogat. Az év során tizenkét kollekció nyújt folyamatos inspirációt az igényes, divat iránt lelkesedő nők számára.

s.Oliver márka története és márkái

comma casual identity
A fiatal második vonal különleges mosott felületeivel és nyomott mintáival hívja fel magára a figyelmet. A komplett összeállítások szabásvariációi, anyagkeverése és az egyes darabok sokszínű anyagfelhasználása elegáns üzleti vagy mindennapi stílust eredményez. Az összeállítások mindig tartogatnak különleges és nőies részletmegoldásokat.

 

s.Oliver márka története és márkái

A Q/S designed by márkavilága
Az új városi márka a divat szerelmeseinek, a szívük mélyén lázadóknak, az igazi kalandoroknak és azoknak készül, akik a stílusukkal kommunikálnak, tudják, hogy az fontos. Laza, városi divat feltűnő szabással és innovatív optikákkal nôknek és férfiaknak. Az új márkaarculat fénypontja a nemzetközi hírű DJ, Robin Schulz megnyerése
az együttműködésre.

s.Oliver márka története és márkái

A Triangle márkavilága
Az öntudatos és boldog nőknek szól. Sutba veti a kliséket, az ósdi gondolkodásmódot, az összehangolt kollekciók és a személyes tanácsadás a lehető legelőnyösebb külsőt eredményezi. A csinos megjelenés záloga, egyszerre lezser, nőies és friss. Méretek: Fókusz 38 – 50 (52 – 54)
Ajánlott eladási ár: € 29.99 (10.590Ft) pólóktól  € 269 (94.590 Ft) kabátok

s.Oliver márka története és márkái

A Liebeskind Berlin márkavilága
A pillanat, amikor ünnepelsz, mindegy, hogy miért. Ha nyersz, mert te találod ki a játékot. Ha a kifutó felé sétálsz. Ha a régiek között valami újat kezdesz. Ha a legszebbet kicsit még szebbé teszed. Ha átmulatod az éjszakát, és aztán valahová beesel, és még napokig
benned él a buli. Ilyen Berlin. Ilyen a Liebeskind Berlin.

14 nap a termék visszaküldésre
Eredetiség garancia

Minden termék eredeti, új, márkás

Biztonságos fizetés

Barion / MasterCard / Visa

[]
×
Add meg az email címed a kosárba rakáshoz

Nem köszi! Csak rakd a kosaramba *ennek megadásával el tudjuk menteni kosarad tartalmát